Popularność obiektów sportowych w Polsce

Jedno, co niewątpliwie było bardzo pozytywnym pomysłem w Polsce, to decyzja o wybudowaniu tak zwanych orlików. W związku z tym, że moda na grę w piłkę nożną nieco podupadła przez brak sukcesów kadry, postanowiono, że należy zapewnić młodzieży odpowiednią infrastrukturę i tym samym zachęcić ich do tego, aby spędzali więcej czasu na powietrzu, a mniej przy komputerze. Nie było to tanie przedsięwzięcie i pochłonęło znaczne koszty z budżetu państwa, gdyż ich zbudowanie wiązało się z wieloma elementami. Jednak nie tylko orliki zaczęły pojawiać się w każdym województwie.

 

Boom na inne obiekty sportowe i boiska wpisuje się w strategię ograniczania otyłości i aktywizacji ruchowej. Zupełnie pobocznym, pozytywnym efektem był także zastrzyk zleceń dla branży budowlanej.
Konieczne były ogrodzenia panelowe cena, których nie była najistotniejsza w obliczu pozostałych kosztów, jak choćby koszty murawy, oświetlenia, czy zaplecza sanitarnego. Teraz pozostaje nadzieja, że obiekty te nie będą popadać w ruinę, że będą cieszyć się popularnością oraz będą cyklicznie modernizowane, aby służyć kolejnym pokoleniom młodych sportowców.